Összeírás! Fideszes összeírás Felcsút környékén! Mire való egy okosfüzet?

Kép
Mint ahogy az a diktatúrákban lenni szokott, a fideszes diktatúra is erősen érdeklődik az emberek magánélete iránt. Sokan attól félnek, hogy lehallgatják a telefonbeszélgetéseiket, megfigyelik a számítógépünket. Nos ezektől a fideszes időszakban nem félni kell, hanem észre kell venni, hogy ez most így van, és meg kell tanulni okosan együtt élni ezekkel a dolgokkal a fideszes érában. Azonban sokan nem is gondolnák, mégsem ezek jelentik a legnagyobb veszélyt a magánszférára. Már jó ideje annak, hogy napvilágra kerültek azok a hírek, hogy a Fidesz minden településen nyilvántartást vezet az emberek magánéletéről. Igen, szinte minden utcában ott vannak azok, akik feljegyzik hogy ki-kivel találkozik, ki-miről beszél és persze, hogy ki-mit tervez. Bizony a fideszes besúgók folyamatosan a háttérből sasolják az embereket. Nem most kezdték ők a szakmát, hiszen a javarészük már a múlt rendszerben is III/III-as besúgó volt, vagy ilyen családban nevelkedett. Tehát minden adatot összegyűjt

Miért nem lettem fideszbirka?


Valamikor úgy a 2000. év környékén epedve vártam a sorsom jobbra fordulását, és mindeközben, mint kötelességtudó jobboldali mentalitással megáldott ember csodálattal bámultam a kormányon lévő fideszes istent, amint éppen megteremti egy szebb és boldogabb világ alapjait.

Ekkoriban engem a szülőfalumban, mint a baloldal megrögzött ellenségét tartottak számon, mivel abban az időben úgy gondoltam, hogy egy lelkiismeretes jobboldali állampolgár ténykedése nem merülhet ki csupán abban, hogy Orbán Viktor képet akaszt az ágya fölé. Ez okból kifolyólag a helyi ,,falurádió" rendszeresen közreadta a baloldallal kapcsolatos ellenérzéseimet.

Így éltem akkoriban ( isten kegyelméből) merthogy sem munkám sem jövedelmem nem lévén, és néhány jó szándékú ember szerény de szeretetteljes adományaiból tartottam fenn a meglehetősen szolid életvitelemet. Akkoriban Orbán Viktort az isten előtt tartottam számon a rangsorban, és úgy láttam helyénvalónak, hogy a Viktorunk tegye a dolgát ott fent, mi meg tesszük a dolgunkat itt lent.. Aztán egyszer majdcsak letudjuk a kommünista világ máig velünk elő rákfenéit.

Azt nem mondhatnám hogy ezek az évek eseménytelen időszaka lett volna az életemnek. Bár kenyérkereső elfoglaltságom nem volt, de sűrűn történt körülöttem valami..
Szóval éltem, ahogy tudtam - nem épp gondtalanul, de aztán, hogy hogysem de a kis Felcsút környéki falumat egyre sűrűbben látogatta a rendőrség. (Ez már valamikor a Medgyessy érában történt)

Már javában súgott-búgott a falu apraja nagyja, amikor egy szigorú rendőr felkeresett és a kezembe nyomta a nevemre szóló rendőrségi idézést. Közben a bodméri ,,falurádió"  már naponta többször is hírül adta, hogy a rendőrség egy elvetemült temetői vandál nyomát üldözi. Ez a hír engem is megdöbbentett, mert nemrégiben jártam a falu temetőjében és vandalizmusnak nyomát sem láttam.
Történt ugyanis hogy az elhunyt szüleim szétfagyott beton síremlékét elbontottam a bodméri temetőben, azért hogy egy majdani síremlék felállításának a költségeit módon is mérsékeljem. Nos, ekkor jártam a temetőben, és mivel az elhunytakhoz fűződő kegyeleti viszonyt a legszigorúbb magánügynek tartom, ezért mindezt nem tartottam szükségesnek közölni a nagyérdemű falusi közönséggel. Aztán hogy a temetőben semmi rendkívüli dolgot nem tapasztaltam - így aztán pláne nem..

Szóval a rendőrségi tanúkihallgatás elég nyersen indult valamikor a kora délelőtti órákban. Sajnos többszöri határozott felszólításra sem tudtam megmondani hogy miért is idézett be engem a rendőrség, ráadásul még a ,,milyen bűncselekmény történt a faluban?" kérdésre sem tudtam a választ. Végül hogy valami okosat is mondjak kiböktem az engem vallató zord közegnek, hogy ha mindezt nekem kell kitalálni, akkor meglehetősen hosszadalmas eljárásnak nézünk elébe. Mint később kiderült ebben nem is tévedtem..

Aztán a rendőr közölte velem hogy a szüleim sírkövének eltűnése miatt folytat nyomozást a hatóság. Erre teljesen megnyugodtam, és készségesen tájékoztattam a tisztelt hatóságot hogy a szüleim síremlékét én bontottam el saját kezűleg - felújítási szándéktól vezérelve, tehát nyilván valami félreértés miatt folyhat az eljárás ez ügyben. No mint kiderült félreértésről szó sincsen, mert amint elmondtam az előbbi mondatot azzal azonnal tanúból gyanúsítottá lettem előléptetve - mint a Btk. 324.§ (1) és (3) bek. b pontjába ütköző, temetkezési helyet, kegyeleti tárgyat károsító rongálás bűntettének megalapozott gyanújával gyanúsított személy-. A gyanúsítottá való előléptetésem alkalmából tartott fotografálás meg miegyebek intézése kissé elhúzódott, azonban a lakásomon tartott házkutatás már egészen gördülékenyen zajlott. Igaz akkora már este lett és már teljesen besötétedett, és mivel akkortájt a házamat már elkerülte az elektromosság, ezért a buzgó rendőrség egy szerény fényű elemlámpa fényénél volt kénytelen keresni a szüleim elbontott sírkövét a fiókban a zoknik között meg a könyvespolcon..

Talán nem okozok nagy meglepetést ha elárulom hogy az elbontott sírkő nem került elő a zoknis fiókból..
Aztán az ügy hamarjában megszűnt -bűncselekmény hiánya miatt-, és igencsak meglepődtem amikor többszöri nekirugaszkodásra ugyan, de végül sikerült betekintést nyerni az ellenem folytatott bűnügy irataiba (eleinte a rendőrség mindig elhajtott a búsba) szóval meglepődve láttam hogy az egy hónapnyi nyomozás során nem lazsált a hatóság, hiszen vagy két tucat tanú összeírása mellett még az ország másik végén lakó rokonságomat is kihallgatta az ügyben, és ezt a kedves kis komédiát ellenem a bodméri református egyház gondnoka - Balogh István szervezte aki a környékén mint Baltás Pajtás néven közismert mert baltával rontott a kultúrteremben rendezvényen résztvevő fiatalokra, meg ő szokta lebuzizni az iskolából hazafelé tartó kiskorú gyerekeket is.
Róla még annyit kell tudni hogy ez a baltás buzi mint menő Fidesz párti vállalkozó, aki mint kommünisták erős ellenzéke közismert a faluban..

A Fidesz kormány bukása sok más jobboldali szavazóhoz hasonlóan engem is megviselt, és talán
ezért is voltam boldog amikor sokfelé láttam kiragasztva fideszes plakátokat - Medgyessy Péter fényképével - Bankárkormány! felirattal, amin a Fidesz előrelátó módon megjövendöli a 300 Ft-os benzin eljövetelét.

Talán mondanom sem kell, hogy boldog voltam, amikor megtudtam, hogy apró Felcsút környéki falumban a menő fideszes vállalkozók -bizonyos Mani Lali alias Czutor Lajos (aki a Viktorunk személyes ismerőse és jó barátja) no meg a már említett Baltás  Pajtás a református egyház gondnoka (aki a gyerekeket szokta lebuzizni) szóval e két jeles férfiú Bodméron is kirakta a fideszes Bankárkormányos plakátot a falu utcai hirdető táblájára.
Persze ők is jól tudták hogy kis falunk lakói többnyire erősen balos identitásúak, ezért a fideszes plakát sorsát sem bízták a véletlenre. Nem bizony, hiszen a fideszes Bankárkormányos plakát a bodméri hirdetőtáblára négy darab (az az 4db.) rajzszeggel felerősítve hirdette a 300 Ft-os benzin eljövetelét.
(Fontos megjegyezni, hogy az említett fideszes
fideszes vállalkozó urak udvarán úgy cirka száz milla dekkol különböző vagyontárgyak formájában, tehát a négy darab rajzszög -azaz 4db.- beszerzési költségei sem rendítette meg alapjaiban az anyagi helyzetüket)

A lényeg persze az hogy a maroknyi bodméri Fidesz tábor sem maradt szégyenben, hiszen már a mi falunkban is volt már fideszes tacepao, és némelyik bodméri fideszszavazó már látni vélte a lelki szemei előtt ahogy a bodméri balosok a fideszes plakát előtt szemlesütve szégyenlősen sündörögnek..
Bizony a bodméri Fidesz tábor büszkesége a bankárkormányos tacepao büszkén virított a falu hirdetőtábláján, igaz nem túl sokáig merthogy másnap reggelre a bodméri fidesztábor szemefénye szőrén-szálán eltűnt..
Na, ennek már a fele sem tréfa és a Fideszes Mani Lali meg a Baltás Pajtás is felkötötte a gatyáját, aztán bemondatták a bodméri falurádióba, hogy nemsokára ujjal pótolják az eltűnt fideszes plakátot és punktum!

Ez aztán lecsillapította a feldühödött bodméri fidesztábort, mert azt talán mondanom sem kell hogy a fideszes plakát eltűnésének hírére a bodméri fideszesek között már-már lincshangulat uralkodott..
Azonban az országszerte mindenütt tucat számra felragasztott fideszes plakát beszerzése nem volt egyszerű feladat, hiszen az újabb plakát érkezésére úgy 2-3 hetet kellett várni (mindeközben a bodméri Fidesz tábor fegyelmezetten reménykedett) de mivel a bodméri fideszes kemény legények számára nincsen lehetetlen (talán meg Orbán Viktornál is kilincseltek az ügy érdekében) végül a fideszes bankárkormányos plakát újra felkerült a falu utcai hirdetőtáblájára, és hirdette mindenkinek hogy a komcsik 300 forintért fogják a benzint árulni.

Ismét volt fideszes plakát Bodméron ráadásul bombabiztos védelemmel ellátva!!!

Mert ugye a Mani Lali meg a Baltás Buzi okulva a korábbi esetből úgy döntött hogy most ők majd megmutatják ezeknek a porbafingó balos társaságnak - és az újabb fideszes bankárkormányos tacepaot immáron nyolc darab (azaz 8 db.) rajzszög rögzítette a helyére.
(Fontos tudni hogy az újabb rajzszögek beszerzése rendkívüli kiadásnak számít meg egy bodméri százmillás vállalkozásnak is, és eme veszteséget csak az enyhítette valamelyest hogy a rajzszögek árát a fideszes urak elszámolták a vállalkozásuk költségei között)
Szóval.. Bodméron ismét volt fideszes tacepao! A legharcosabb bodméri fideszesek még a karóba húzást is kilátásba helyezték arra az esetre ha ne adj isten az újabb fideszes plakáttal is történne valami, azonban mint utólag kiderült a beígért karóba húzatásnak nem volt elég visszatartó ereje mert másnap futótűzként terjedt a rémes hír a faluban: reggelre az újabb fideszes plakát is nyomtalanul eltűnt..

Talán érthető hogy ilyen áldatlan körülmények között már sem Mani Lali (aki Orbán Viktor barátja) sem pedig a Baltás Pajtás (aki a gyerekeket szokta lebuzizni) sem vállalkozhatott arra hogy megkockáztatta volna még egy fideszes plakát bodméri kihelyezését.
(Ugye azért az belátható hogy a bodméri fideszes urak a százmillás vagyonkájukat
mégsem költhetik rajzszögre néhány rakoncátlankodó komcsi miatt?)
így esett, hogy a bodméri balos arcok helyett a bodméri Fidesz tábor járt szemlesütve, hiszen még egy nyomorult fideszes plakát kirakását sem tudták elintézni.


Jómagam mindig is hittem az isten létezésében, talán ezért is kezdtem látogatni a bodméri református egyház istentiszteleteit. Na meg azért hogy kérjem a felcsúti-bodméri Református Tiszteletes Urat hogy ugyan már kössön útilaput a Bodméri Református Egyházgondnok az az Baltás Pajtás lábára, mert az talán mégsem teljesen helyénvaló dolog hogy az egyház gondnoka baltával jár a kultúrházba meg lebuzizza a kisiskolás gyerekeket, hogy más egyebet ne is említsek.

No, az élő isten felcsúti és bodméri szolgája szerint: ,, a Baltás Pajtás sokat tett!" - és bár ezzel a megállapítással én magam is teljesen egyet tudtam érteni, de a részleteket illetően mégis összekülönböztünk a lelkész úrral, hiszen én a Baltás Pajtás jövőjét egy sokkal zártabb intézmény keretein belül láttam volna folytatásra érdemesnek..
Talán a köztünk lévő feszültséget igyekezett a buzgó lelkész úr enyhíteni (aki a felcsúti és a bodméri református egyház feje) amikor időnként megjelent nálam némi szeretetcsomag kíséretében. Az egyik ilyen alkalommal a lelkész úr az elemózsia mellé egy szatyor reklám újságot is adományozott számomra - gyújtósnak jó lesz Csaba! - kijelentéssel. Ez valamikor az ominózus bodméri fideszes plakátok esete után történt, és én mit sem sejtve vettem át a papírhalmazt. Később, amikor kiborítottam a szatyrot álmélkodva vettem észre, hogy a reklámpapírok között egy összehajtott fideszes bankárkormányos plakát rejtőzik. Egy vadonatúj fideszes plakát! Kábultan néztem a plakátot amint büszkén feszített a Medgyessy képe mellett a 300 Ft-os benzin ár víziója, és mint igaz hívő arra a következtetésre jutottam hogy csakis az isten keze lehet ebben a dologban és nyilván a teremtő engem választott ki a fideszes tacepao bodméri kihelyezésére. Mert ugye mi másért is küldte volna nekem az isten, a földi szolgájával (aki ugye a felcsúti és a bodméri egyház feje) ezt a kincset erő papírost?

Őszintén szólva a feladat felelőssége először megrémített, hiszen egyszerű ember lévén nem volt százmilliós vagyonom, ráadásul még Orbán Viktort is csak az ágyam felett lógó képről ismertem (sőt mindennek a tetejébe még a kultúrházba sem jártam soha baltával) de hívőként igyekeztem viszonyulni a feladathoz és ,,ha isten velünk kicsoda ellenünk?" felkiáltással nekiláttam a munkához. Legelőször egy megfelelő méretű táblát készítettem a fideszes plakát számára, amire kétméteres lábakat szereltem, aztán felragasztottam rá a bankárkormányos plakátot. Persze miután a ,,legfelsőbb szintről" kaptam ezt a felelősségteljes megbízatást, így természetesnek véltem hogy ez a fideszes plakát csakis az én házam előtt hirdetheti a 300 Ft-os benzin rémséges eljövetelét.

Ezért aztán az egyik reggelre a kis transzparens már ott díszelgett a kerítésem felett a falu főutcáján, és ezzel egyidejűleg én azonnal munkalehetőséghez is jutottam hiszen egyértelmű volt hogy a fideszes plakátot éjszakánként őrizni is kell valakinek.
Az első éjszakák mit fideszes éjjeliőrként töltöttem meglehetősen unalmasak voltak, talán ez miatt eshetett, meg hogy az egyik éjszaka megszegve az éjjeliőri eskümet kissé elbóbiskoltam. Szerencsére Puliszka éber volt (ő puli volt és fehér, és mint segédéjjeliőr volt alkalmazásban) és harsány ugatással rontott a fideszes plakátot éppen lenyúlni készülő komcsira. Sajnos a tettes kereket oldott (így aztán a karóba húzatás is elmaradt) de a fideszes plakát a helyén maradt. A sikeren felbuzdulva még éberebb lettem és már nappal sem aludtam - és határtalan volt a büszkeségem, amikor az egyik délelőtt azt láttam hogy éppen a faluban autózó Orbán Viktor (akit mindaddig csak az ágyam felett lógó képről láttam) is rápillantott a bodméri Fidesz tábor büszkeségére, a kerítésem felett díszelgő fideszes plakátra. (Lehet hogy Mani Lali mint bodméri fideszes főmegbízott még dicséretet is kapott ez miatt)
 Aztán teltek múltak a hetek és amikor a nap az utolsó betűt is elhalványította a fideszes plakáton, én elégedetten vettem le a kis transzparenst a helyéről, és határozottan úgy éreztem hogy most már én is tettem valamit egy szebb és jobb világ érdekében.

Igaz ugyan hogy így az éjjeliőri állásom is odalett, de mint később kiderült azért az élet még tartogatott izgalmas pillanatokat a számomra.
Történt ugyanis hogy egy bizonyos Farkas Tibor nevezetű bírósági végrehajtó árverésre bocsátotta a házamat (ügyesen persze, hiszen a korában általa megállapított ház árnak a fele már az árverési hirdetményben eltűnt) de a dolgot mégis az tette különlegessé hogy ezen az ügyesen előkészített árverésen az egyetlen vásárolni akaró nem volt más mint a bodméri Mani Lali alias Czutor Lajos (aki ugye Orbán Viktor jó barátja)

..Igaz ugyan hogy korában Orbán Viktort a rangsorban az isten elé helyeztem valamivel, de végül rá kellett döbbennem, hogy ettől az árveréstől, aki engem megmentett az nem az Orbán Viktor volt hanem maga az Isten..

Akkoriban a bodméri falurádió már hirdette, hogy Bodméron a menő fideszesek Mani Lali szervezésével lakóparkot akarnak építeni Bodméron. És közben meg Felcsút felől is jöttek a hírek hogy Felcsúton mesés pénzeket kaphatnak a fideszes körökhöz tartozó vállalkozók, akik vállalják a tisztázatlan eredetű pénzek további fialtatását. Így aztán nagy sokára, de azért nálam is leesett a húszfilléres hogy a Baltás Buzi meg a Mani Lali azért szervezik ellenem a mocskos ügyeiket, mert ugye a százmillás vagyonukat rövid idő alatt megtöbbszöröző bodméri lakópark az én házam helyén is lenne..

A fene tudja, hogy van ez de a fideszes bankárkormányos plakát kiragasztásáért kitüntetésre nem számítottam, de azt azért álomban sem gondoltam volna hogy éppen a bodméri fideszes faszagyerekek lesznek az elsők akik megpróbálnak letakarítani a térképről.

Talán maga az Isten akarta hogy mindez így legyen, ki tudja? De ezek után úgy éreztem
hogy jobboldali identitás ide, jobboldali identitás oda, de ehhez a patkány fideszes bandához majd tartozzon az akinek hatkurva anyja van (az az 6 db. utcán strihelő édesanya) de én nem!

Így aztán miután már nemcsak azt tudtam, hogy ,,az Isten velünk" hanem már azt is pontosan tudtam, hogy ,,kicsoda ellenünk?" és a jövőm miatt erősen aggódva, a legjobb védekezés a támadás régi bölcsessége alapján, a 2006. évi választások előtt megtettem az első büntetőfeljelentésemet a Fidesz párt ellen az ügyészségen. (Persze előtte levettem az ágyam felett lógó Orbán képet) És amikor mindezt a környék fideszes patkányai meghallották a hasukat fogták a röhögéstől. Aztán sok minden történt, de én még mindig a házamban lakom, és a faluban továbbra sincsen fideszes lakópark. És a fideszes patkányok mostanában már nem kapnak röhögő görcsöt attól, amit az ügyészségnek írogatok. Hááát ilyen az élet!

És gyakran gondolok hálával az Istenre azért, hogy ezen a kacskaringós úton sok egyszerű ember barátságát kiérdemelhettem (köztük számos igen kedves baloldali identitású emberét) akiknek bár nincsen százmillás vagyonuk, de a mindennapok nehézségei között sem felejtették el hogy mi az ember legfontosabb feladata ebben a világban: EMBERNEK MARADNI!

Ezt a történetet okulásképpen írtam meg azok számára, akik esetleg hozzám hasonlóan a Fidesz táborban keresnék az emberséget, tisztességet, meg minden olyan nemesebb tulajdonságot, ami az EMBERT jellemzi. Nos, a Fidesz táborban hiénák, patkányok, meg mindenféle csúszó mászó férgek szép számmal akadnak, de olyan dolgot ami az EMBERT jellemzi azt ott kár keresni..

Szóval így nem lettem én fideszbirka!

Kelt.: Bodmér 2012 május 24.   Hajnáczki Csaba

További oldalak

Címkék >

További lehetőségek