Összeírás! Fideszes összeírás Felcsút környékén! Mire való egy okosfüzet?

Kép
Mint ahogy az a diktatúrákban lenni szokott, a fideszes diktatúra is erősen érdeklődik az emberek magánélete iránt. Sokan attól félnek, hogy lehallgatják a telefonbeszélgetéseiket, megfigyelik a számítógépünket. Nos ezektől a fideszes időszakban nem félni kell, hanem észre kell venni, hogy ez most így van, és meg kell tanulni okosan együtt élni ezekkel a dolgokkal a fideszes érában. Azonban sokan nem is gondolnák, mégsem ezek jelentik a legnagyobb veszélyt a magánszférára. Már jó ideje annak, hogy napvilágra kerültek azok a hírek, hogy a Fidesz minden településen nyilvántartást vezet az emberek magánéletéről. Igen, szinte minden utcában ott vannak azok, akik feljegyzik hogy ki-kivel találkozik, ki-miről beszél és persze, hogy ki-mit tervez. Bizony a fideszes besúgók folyamatosan a háttérből sasolják az embereket. Nem most kezdték ők a szakmát, hiszen a javarészük már a múlt rendszerben is III/III-as besúgó volt, vagy ilyen családban nevelkedett. Tehát minden adatot összegyűjt

El tudod képzelni hogy téged is megöljenek? Váradi András halála után ne képzelődjünk Felcsút környékén!

El tudod képzelni hogy téged is megöljenek? Ez volt az a kérdés amit a közelmúltban tett fel nekem valaki. A beszélgetés Váradi András haláláról folyt, arról hogy Felcsút környékén nemrég földön fekvő emberbe lőttek a bicskei rendőrök, és rólam aki az ilyen esetek ellen igyekszem fellépni a nyilvánosság előtt. A beszélgető partnerem a munkája kapcsán meglehetősen képben volt a hatóságokat illetően, és elég jól eltudta képzelni hogy mire lehet képes egy titkosszolgálat, így a kérdését is illett kellő komolysággal kezelni.

El tudod képzelni hogy téged is megöljenek?

Meglehetősen régóta foglalkozom azzal Felcsút körzetében hogy nyilvánosan lépek fel a hatóságok jogsértő magatartása ellen, így bőven volt időm arra hogy leszokjam a képzelődésről. Megszoktam hogy a képzelt dolgok helyett inkább a valóságban történtekkel törődjem. Persze valamikor velem is elfordult hogy fantáziáltam, például amikor korábban azt képzeltem hogy az állami hivatalok a társadalom érdekeit képviselik, és a bűnüldöző hatóságok a bűnt tekintik ellenségüknek Felcsút környékén. Ma már tudom hogy mindez csak az egyszerű emberek fantáziájában létezik így, hiszen ezen a környéken a hatóságok a bűnt nem üldözik, hanem elkövetik, és a társadalom érdekeinek fogalma ismeretlen a merőben más érdekeket szolgáló hivatalokban a Fideszes főváros környékén. 

2012 május 29. napján kerékpárral a megszokott útvonalon indultam utamra, a Felcsút irányába vezető úton, ami elég forgalmas, hiszen az Orbán család gánti kőbányájából éppen ezen az útvonalon közlekednek a Mészáros Lőrinc kőszállító kamionjai, kora reggeltől késő estig egyfolytában. Hogy izgalmasabb legyen az életem, ezért akadtak néhányan olyanok akik azt terjesztik kitartóan hogy engem a Mészáros Lőrinc kamionjai fognak halálra taposni, azért mert nyilvánosan szembe mertem szállni a Felcsút környéki Fideszes körökkel. 

Ettől persze még nekem közlekednem kell, tehát elindultam a kerékpárommal Felcsút irányába. Hamarosan átérek egy nehezen belelátható bukkanón, megyek még száz - kétszáz métert, hogy ott balra letérjek egy keresztútra, ahogy azt gyakran teszem, ám ez nem lehetséges mert a kereszteződésben a következő kép fogad:

Azt útkereszteződésben ahová be szeretnék fordulni a bal oldalon áll egy rendőrautó. A rendőrautó mellett a jobb oldalon áll egy terepjáró, aminek a rendőrautó felőli ajtaja teljesen ki van nyitva, ezért az útból annyi hely sem maradt szabadon ahol egy gyalogos át tudna haladni. Mindez a kereszteződés közvetlen bejáratánál, tehát a Felcsút felé vezető útról le sem lehet térni, be sem lehet kanyarodni a másik útra. Kissé meglepett ez a közúti demonstráció, hirtelen nem is nagyon tudtam hogy mitévő legyek, hiszen itt van mögöttem egy bukkanó, ahonnan előbb utóbb jönni fognak a Mészáros Lőrinc kőszállító kamionjai ezerrel, és ha én itt az úttesten sokáig tétován vacakolok hogy hogyan merre tovább, akkor azok a húsz tonna kővel megrakva sok mindent fognak tenni, csak épp megállni nem a röpke száz méteren belül.

...Megálltam, azon az úton ahol előbb utóbb jönni fog a kőszállító kamion... A terepjáró mellett egy agrárvállalkozó, aki pénzéhes rossz hírű kupec hírében áll, aki éppen telefonál, a rendőrautó elejének egy rendőr támaszkodik, aki nyugodtan dohányzik. Éppen volt kis ráérő időm  miközben vártam hogy mikor jön már a következő kőszállító kamion ezerrel amelyik hátha eltapos, és beszélgetni kezdtem a nyugodtan cigarettázó rendőrrel:

Kérdem én: -miért van lezárva az úttest?

Mire ő: - nincs lezárva!

Erre én: - akkor miért nem lehet behajtani az útra? Mert azon még gyalogosan sem lehet tovább menni! 

Erre a rendőr: - nyugodjak meg a vállalkozót ő állította meg!

Ettől persze teljesen megnyugodtam. Itt állok az út nehezen belelátható részén, ahol konvojban szoktak elszáguldani a Mészáros Lőrinc kőszállító kamionjai, és egy bicskei rendőr eközben közli hogy azért nem lehet letérni az útról, mert ő megállított egy vállalkozót azért hogy az a kereszteződésben fel alá járkálva tudjon telefonálni... Ez marhára megnyugtató dolog... 

Aztán kisvártatva a rendőr biccentett a vállalkozónak, mire az becsukta a terepjáró ajtaját, és így szabaddá vált annyi hely az úton hogy átfért a kerékpár. Mentem is tovább utamra, csak gyorsan hálát adtam az Istennek hogy most épp nem jött egy kamion, és élve megúsztam a rendőrségi forgalomátszervezést. Ám mielőtt tovább mentem volna szántam arra egy kis időt hogy felírjam a rendőrautó rendszámát, és a rendőrség 107-es számán felhívjam a bicskei rendőrséget ahol elmondtam hogy a 9:45 perckor, a 8126. számú út Felcsút felé vezető részén az RB-57-94 frsz. rendőrautó egy másik autóval együtt forgalmi akadályt képez, ami nagymértékben veszélyezteti az arra közlekedők testi épségét. 

Aztán bementem a bicskei rendőrségre, ahol simán eljutottam a tájékoztatást végző belszolgálatig. Mondom a rendőrnek hogy bejelentést tettem korábban a 107-es telefonon az út zár miatt, és ebben az ügyben keresem az illetékest. Erre a rendőr ingerülten közölte velem hogy semmiféle út zár nem volt, a rendőrség 107-es vonalán bejelentett esetekről nem készül semmilyen feljegyzés, és azokat nem vizsgálja senki, amúgy a bicskei rendőrségen nem tudnak arról hogy én ott telefonon bármit is bejelentettem volna, de ha mégis tudna valaki arról amit én bejelentettem akkor majd azt kivizsgálják, de arról nekem nem küldenek értesítést, úgyhogy fel is út, meg le is út... Ugyan ekkor már olyan helyen álltam ahol biztonságban voltam a Mészáros Lőrinc kamionjai elől, de talán érthető hogy attól hogy a bicskei rendőrök szokás szerint hülyének néznek, megint nem lettem nyugodtabb.

Ilyenkor kell egy mély lélegzetet venni, aztán higgadtan összerakni a dolgokat szép sorjában:

a) A környék fideszesei azt híresztelik hogy a Mészáros Lőrinc kőszállító kamionjai fognak halálra taposni

b) A szomszédomban ott van a Kovács, aki fideszes, akinek annyi a dolga hogy várja a nyugdíját, meg hogy figyeljen. Mármint arra hogy én mikor jövök megyek otthonról mert valamiért ez nagyon érdekli a fideszes vállalkozókat a közelemben, a faluban mindenkitől azt kérdezik hogy mikor láttak engem jönni menni

c) A szomszédomba a Kovácshoz hetente háromszor oda jár infót cserélni az a vállalkozó aki a rendőrrel együtt elzárta előttem az utat


Tehát: - elindulok otthonról, abban az időben amikor máskor is szoktam - az Orbánista Kovács a szomszédban ezt észre veszi mert ő olyan hogy figyel, aztán kagylózik a fideszes trógernek hogy most indult a Merész-elek a kerékpárral. - Az akció indul, a rendőrautó és a vállalkozó terepjárójával elzárja az utat előttem - és már csak a Mészáros Lőrinc kőszállító kamionjának kell időben érkeznie... 
És miután megérkezett a kőszállító kamion: ...a halálos közúti balesetet  látta egy szemtanú, egy vállalkozó aki pont ott járt a terepjárójával, ezt követően  gyorsan a halálos kerékpáros gázolás helyszínére érkezik egy közelben lévő rendőrjárőr, aki azonnal biztosítja a halálos közúti gázolás helyszínét. Majd nyugodtan rágyújt egy cigarettára, és megírja a baleseti jegyzőkönyvet arról hogy Hajnáczki Csaba 2012. május. 29. napján a 8126. számú úton 9:45-kor, Felcsút irányába tartva egy nehezen belelátható útszakaszon figyelmetlenül balra kanyarodott a kerékpárjával, és nem vette figyelembe hogy a mögötte szabályosan közlekedő Mészáros és Mészáros Kft. kőszállitó kamionja már megkezdte az ő kikerülését, és Hajnáczki Csaba kerékpárjával a kamion elé hajtott, amely már nem tudta elkerülni a váratlanul elé kanyargodó Hajnáczki Csaba halálra gázolását. Jegyzőkönyv lezárva: 2012. május. 29. napján 10:45 perckor Nagy János r. zászlós a Bicskei Rendőrkapitányság rendőre...

Valahogy így szólt a közúti balesetnek álcázott halálos gázolásom előzetes forgatókönyve, ám hiba csúszott a kivitelezésbe mert a Mészáros kft. kamionja nem ért oda valamiért a helyszínre időben, és ezért telefonált idegesen fel alá járkálva a vállalkozó a rendőrautó mellett hogy hol a francba késik a Mészáros Lőrinc kamionja... És nyilván ez miatt van az hogy a bicskei rendőrségen hirtelen nem rögzítik a 107-es számra érkező bejelentéseket, holott köztudott hogy a 107-es számra érkező minden hívást automatikusan rögzít a rendszer.

Ha az eset dátumára pillantunk akkor látjuk hogy ekkor még 2012. évet  irtuk a naptárba, és úgy tűnik hogy ekkor még nem volt teljesen összeszokott az a szakembergárda amelyik Felcsút környékén a politikai utasításra történő kivégzések balesetnek álcázását készítette elő. Ám mint azóta azt már tudjuk mostanra felnőtt a feladathoz Felcsút környékén a szakembergárda, hiszen 2014. október 11. napján, a Göböl puszta felé vezető úton éppen akkor érkezett az Osztrák Mercedes amikor kellett, így nemsokára megjelenhetett Váradi András halálhíre a sajtóban.

De ugorjuk most vissza 2012-be, május. 29. napjára, amikor valamilyen Isteni szerencse folytán még az élők sorában tudhattam magam, és azon töprengtem hogy ilyenkor mi is a teendő? A legjobb dolog ami az eszembe jutott az a levélírás!

címzett: - Legfőbb Ügyészség - Polt Péter Legfőbb Ügyész

Tárgy: - Keresztes Imre főügyész a Központi Nyomozó Főügyészség vezetője, és társai ellen feljelentés megtétele, emberölés kísérletének előkészülete, és más jogszabályt sértő cselekmények elkövetésének gyanúja miatt

Indokolás: - a fenti eset, nevekkel rendszámokkal, időpontokkal kiegészítve előadva, utalva arra hogy a Keresztes Imre Főűgyész a nevezett társaival, a személyemmel kapcsolatos ügyekben igyekeznek a Felcsút környéki fideszes körök jogszabályt sértő tettei miatt az eljárásokat meghiusítani, így nekik állhat érdekében és módjában a bicskei rendőrség közreműködésével ellenem közúti balesetnek álcázott gyilkosságot megszervezni. 

A szövegszerkesztő nélküli helyesírásom időnként szokta némi kritika érni, ám a politikai rendőrség ahová az ilyen ügyek tartoznak még egyszer sem jelezte hogy hibásan írtam volna le valamelyik fideszes bűntett körülményeit. A hatóság ebben az ügyben sem vitatta hogy másképp történt volna az eset mint ahogy azt előadtam. Persze azt ne képzelje senki hogy csak úgy bármit lehet írogatni a hatóságoknak amit éppen csak el lehet képzelni, hiszen a hatóságokhoz fordulókat, így engem is, büntetőjogi felelősség terhel a hatóság felé jelzettek miatt, hiszen a hatóság félrevezetése büntetendő cselekmény. De milyen az a politikai rendőrség? Az olyan mint a szovjeteknél a Cseka, vagy fasiszta rendszerben a Gestapo volt, Magyarországon jelenleg az a neve a politikai rendőrségnek hogy Központi Nyomozó Főügyészség.

Nemsokára jön a válasz a Legfőbb Ügyészségről a politikai rendőrség vezetője és társai ellen tett feljelentésem a Fejér Megyei Főügyészségre tették át további intézkedésre. (Persze hogy oda mert ott az Orbán családhoz tartozó Juhász András a főügyész, és neki kell eldönteni azt hogy mi legyen azzal az Felcsút környéki üggyel ami egyébként a Legfőbb Ügyészség Kiemelt és Katonai Ügyek Főosztályának a hatáskörébe tartozna) Aztán jön az értesítés a Fejér Megyei Főügyészség intézkedés végett továbbította az ügyet a Központi Nyomozó Főügyészségre. (Oda meg azért kell áttenni hogy a feljelentett Keresztes Imre főügyész saját maga dönthessen az ellene tett feljelentésről) A Központi Nyomozó Főügyészség pedig úgy döntött hogy nem óhajt eljárást indítani a saját vezetője ellen, így aztán a fellebezésem nyomán az ügy  elkerült a Legfőbb ügyészségre a Kiemelt és Katonai Ügyek Főosztályára, ahol megállapították hogy ebben az ügyben nem látnak semmi olyat ami jogszabályt sértő, gyanús tett volna. 

Ha vettünk egy pillantást az ügyészség imént említett Keresztes Imre főügyész emberölési ügyében készült irataira amelyek ezen a linken olvashatóak, akkor rögtön látszik hogy azokból teljesen hiányoznak azok a részek, amelyek arról szólnának hogy az ügyészség vizsgálta volna a rendőrség általam kifogásolt magatartását az ominózus útlezárás kapcsán. Pedig az ügyészség gyakorolja törvényességi felügyeletet a rendőrség felett, így az ügyészségnek a jogszabályok által előírt kötelessége minden olyan esetet vizsgálni ahol felmerül annak a gyanúja hogy a rendőrség jogszabályt sértő módon viselkedik. A jelen esetben nem is olyan bonyolult dolog volna mindez, hiszen csak egy faxot kell küldeni a Felcsút környéki rendőrségre, és ott rögtön írják a jelentést az ügyészségnek arról hogy 2012. május. 29.-én a 8126. számú úton az RB-57-94 frsz. rendőrautó mit is csinált éppen 9:45 -kor, és arról is írnak a bicskei rendőrök jelentést a felettes szervnek hogy miért nem rögzítik a 107-es számra érkező bejelentéseket és miért nem vizsgálja azokat senki. Aztán az ügyészségen máris lehet vizsgálni a rendőri jelentés tartalmát, a jogszabályok szellemében. Az általam az ügyészséghez küldött iratban egyébként minden szükséges adat szerepel - a történtek pontos helye, ideje, a helyszínen lévő személyek is pontosan azonosíthatóak, így akár tanúként is meghallgatóak, tehát nem kell senkinek képzelődni ebben az ügyben hiszen a büntetőeljárás számára kezelhető konkrét adatok, tények fehéren feketén le vannak írva. Még az is könnyen ellenőrizhető hogy az adott időpontban a vállalkozó kivel beszélt telefonon az eltorlaszolt útkereszteződèsben, hiszen a telefonszolgáltatókat törvény kötelezi az hívások adatainak megőrzésére.

Ám jelen esetben az ügyészség nem kér jelentést, nem faxol, és nem ellenőriz semmit, mert nem is akar találni semmit, holott a bűncselekmény alapos gyanúját keltő rendőrségi magatartás ott van az ügyészségtől karnyujtásnyira, csak a jogszabályok szerint kellene intézkedni az ügyben. A Fejér Megye Főügyészség, a Központi Nyomozó Főügyészség, és Legfőbb Ügyészség szerint is, teljesen helyénvaló dolog az hogy a rendőr leállít egy vállalkozót egy veszélyes útszakaszon, azért hogy miközben eltorlaszolják az utat, közben a vállalkozó fel alá járkálva tudjon telefonálni az útkeresztődésben. És az is úgy frankó és jogszerű, hogy a rendőrségen nem rögzítik a 107-számra érkező bejelentéseket, és azokat nem is vizsgálja senki. Persze ezt nyilván így van előírva a Felcsút környéki  rendőrség számára hogy így kell tenni, csak nem a jogszabályok írják elő mindezt, hanem nyilván egészen mások Felcsút környékén. És ezek után már csak az a kérdés hogy miért kellene nekem azt elképzelnem hogy meg akarnak ölni? Ezt nem kell képzelni, mert ez a valóság! 

Aztán telik múlik az idő, és szólnak az ismerősök hogy valami készül ellenem mert azt a rendőr aki a vállakozóval együtt elzárta előttem az utat, az már három napja oda jár a szomszédomba a fideszes Kovácshoz. Nem is tévedtek a figyelmes ismerőseim, hiszen hamarosan az útlezáró rendőr társaival a szomszéd Kovács telkéről rontott rám, letartóztatak és előzetes letartóztatásba helyzetek a Balasagyarmati börtönben, az ellenem folytatott ügy elfogultság miatt való szüneteltetése közben. De ki törődik ilyen apróságokkal Felcsút környékén amikor az ügyben a Központi Nyomozó Főügyészség vezetője, Keresztes Imre személyesen írta meg a vádíratot ellenem?

A börtönben sem képzelődtem, hiszen a bíróságnak esze ágában sincs tárgyalni az ügyemet, és jól tudom hogy bírósági ítéletet nélkül akár három évet is tölthetek előzetes letartóztatásban. Az pedig elég hosszú idő ahhoz hogy az idő alatt történjen velem olyasmi ami után már csak a másvilág dolgait szemlélhetem. Ezért a börtönben is csak a valóságos dolgokkal törődöm, abban a cellában amiben össze vagyok zárva azokkal az emberekkel akik valami oknál fogva szintén kiérdemelték a titkosszolgálat éber figyelmét. Persze a börtön zárt világában sem mennek különül dolgok mint a kinti társadalomban, így hamar nemkívánatos személy lettem a börtönben, mert ott sem tapsoltak amikor elkezdtem azzal törödni hogy milyen ügyek folynak odabent. Tehát hirtelen mégis tárgyalást tűzött ki a bíróság, és miközben a bíróságra vittek, a cella előtt az egész börtön biztonságáért felelős tiszt várt rám, aki előzékenyen elárulta hogy - ,,magát ma biztosan szabadlábra fogják helyezni".

Ugyan az ügyemben a korábban jelentett elfogultságot sem vizsgálták még ki, de időközben a börtönből újabb elfogultságot jelentettem a bíróság ellen, aminek vizsgálata közben az ügy intézése szünetel, így sem tárgyalás sem pedig szabadlábra helyezés sincs a jogszabályok szerint ilyenkor, ám ki törődik ilyen apróságokkal amikor Keresztes Imre a politikai rendőrség vezetője irányítja az ügyet. Így negyvenhat nap múlva váratlanul végetért az előzetes fogvatartásom, és hazatértem. Ám néhány nap múlva újra jön a Felcsút környéki rendőrség, és szokás szerint először a szomszédba megy a fideszes Kovácshoz, majd szokás szerint átmásznak a kerítésemen és letartóztatnak. Azonban nemsokára helyszínre érkezik az a rendőr aki valamiért mindig feltűnik az ügyemben, aki az utat is elzárta előttem, és az előző letartóztatásomat is intézte.

Tehát Nagy János r. zászlós ismét megérkezett, és átveszi a helyszínen  az irányítást, és a vele érkezett ismeretlen civil ruhás emberrel együtt  "helyszíni szemlét" tartanak a lakásomban. Ami egy érdekes egy eljárás, hiszen arról nem készül jegyzőkönyv, és a civil ruhás idegen nem hajlandó elárulni a nevét sem pedig állítólag ő a hatósági tanú a helyszíní szemle során. Így az anonimitásba burkolózó civilruhásról mindenki azt képzel amit akar, nekem például az jutott az eszembe hogy ő vélhetően a titkosszolgálat embere aki valami oknál fogva fontosnak tartotta hogy jelen legyen az újabb  letartóztatásom helyszínén, és nem akarta feledni a kilétét.

Aztán az útlezáró rendőr némi hercehurca után nyugodtan cigarettázva elszállitott mindennemű személyi okmány, igazolvány, és pénz nélkül Székesfehérvárra a fogdába,
mert másnap tárgyalja a bíróság a fidesz által ellenem indított pert a ,,Vigyázat! Veszélyben vagyunk! A fideszesek lopnak!" figyelemfelhívó plakátjaim miatt.

Másnap a bíróságon kiderül hogy azért lettem ismét letartóztatva, mert amíg én negyvenhat napig előzetes letartóztatásban voltam börtönben a bicskei rendőrség jóvoltából, abban az ügyben amiben Keresztes Imre főügyész írta a vádiratot, eközben a bíróság tárgyalást rendelt el az Székesfehérváron amin nem jelentem meg. És mivel a bicskei rendőrség nem talált otthon amikor elő akart állítani a bírósági tárgyalásra, ezért körözést adtak ki ellenem azért mert ismeretlen helyen tartózkodom, és miután kijöttem a börtönből ismét letartóztattak, azért mert a börtönből nem mentem el az ellenem folytatott büntetőügy tárgyalására... 

Tehát azért tartóztatnak le, mert a tárgyalás idején le voltam tartóztatva. Akit Felcsút környékén politikai okból börtönbe zárnak azt azzal büntetik hogy letartóztatják... Van valakinek ezután valami kérdése?

A tárgyalást Székesfehérváron végül félbeszakította a bíró, és közölte hogy menjek haza... Pénz, igazolvány, utiköltség nélkül a negyven kilométerre lévő otthonba... El is indultam annak rendje módja szerint a gyalog hazafelé, ám Székesfehérvárról kiérve észrevettem hogy a korábban a rendőrségi úttorlaszolásban közreműködő vállalkozó éppen körülöttem furikázik a terepjárójával, akinek már olyan jól megy a sora hogy az új mezőgazdasági gépeit is újakra cseréli, mert egyszerűbb neki hozi egy újat mint lemosni őket, mert már erre is futja az agrártámogatásból. Így aztán jobbnak láttam a főút helyett inkább a mezőn a földutakon hazatérni, ugyan ott nem lehet stoppolni, és az út sem rövidebb, ám ott talán nem járnak a Mészáros Lőrinc kőszállító kamionjai, akikkel nyílván sokszor találkoztam volna a főúton a negyven kilométeres séta során. Hátha a politikai rendőrség újra kiadta az utasítást a megöletésemre és útlezáró vállalkozónak megint kedve szottyan a telefonálásra miközben hazafelé baktatok azon az úton ahol sűrűn elhúznak mellettem a Mészáros Lőrinc kőszállító kamionjai. Amikor az ember körül így folynak a dolgok akkor jobb az óvatosság. Nem kell azt képzelnem hogy meg akarnak ölni! Tudom hogy ezt akarják tenni, hiszen már megpróbálták...

Ugyan a józan itélőképességgel rendelkező emberek már túl vannak azon hogy képzelődjenek Váradi András halála kapcsán, hiszen elég jól tudják azt hogy mi is történt a Göböl pusztai juhásszal. Ám ettől függetlenül a fenti velem esett történet alkalom arra hogy fogalmat alkossanak arról hogy hogyan milyen módon intézik, hogyan vizsgálják Váradi András halálos gázolásának körülményeit a Felcsút környéki aktákban. Ugyanígy ahogy a velem történt esetben, ugyanazok a hatóságok emberei, és ugyanazok politikai körök utasítására. Hosszú oldalakat írnak arról hogy mit miért nem teszek, pedig a jogszabályok világosan előírják azt számukra hogy mikor és mit tegyenek amikor valamilyen jogszabályt sértő eset - részlet merül fel az ügyben. Persze ha így tennének akkor Magyarország egy jól működő ország lenne, ahol kiderülne hogy hogyan is halt meg A Göböl pusztai juhász valójában, és a hatóságok éppen ezt akarják elkerülni.

,,El tudod képzelni hogy téged is megöljenek?" Váradi András halála után már annyira sem kell az ilyen kérdésekre adandó válaszokon képzelődni mint előtte. Simicska sem képzelődött, miután össze rúgta a port Orbánnal, és a sajtónak Simicska Lajos azt mondta hogy lehet hogy: ,,kinyírnak, megölnek, elüt egy autó." 

Pedig ha valaki akkor ő biztos sokat tud a fideszes hatalom dolgairól. Még szerencse hogy ezek a veszélyek csak a politikusokra meg azokra leselkednek akik zűrös ügyekkel foglalkoznak, gondolják most sokan. A kisemberek biztonságban vannak magyarországon! Vagy talán mégsem? 

A közelmúltban egy család gyerekekkel kirándulni ment az erdőbe Felcsút környékén. Beléjük kötött egy vadász azért mert énekeltek az erdőben. Aztán rendőrt hívott rájuk, a bicskei rendőrök előbb agyba főbe verték őket, majd miután egyikőjük már a földön feküdt, többször belelőttek.
A meglőtt embernek szerencséje volt, túlélte. Ezek az emberek olyanok mint bárki más az egyszerű emberek közül, nincsenek milliárdjaik, nem ártották bele magukat a fontos emberek  zűrös dolgába, és semmi rosszat nem tettek. Korábban ők el sem tudták volna képzelni azt hogy rájuk lőjön egy rendőr, és kis híján megölje valamelyikőjüket. 

Vajon te aki most ezeket a sorokat olvasod, el tudod képzelni hogy a hatóságok téged is megöljenek Magyarországon?




Hajnáczki Csaba 

További oldalak

Címkék >

További lehetőségek